Értékesítőképzés

ÍGY AD EL AZ APPLE IS: A CSÚCSTELJESÍTMÉNYŰ ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPAT TITKA

Az értékesítői régóta a szakmában dolgoznak, de nem elég hatékonyak? Szeretné, ha többet adnának el, nagyobb értékben? El kell érni a kitűzött sales számokat, a mindennapi teljesítési nyomás ellenére? Új munkatársait szeretné a lehető legrövidebb idő alatt “csatasorba” állítani?

„Beszélj úgy az ügyfeleddel, ahogyan szeretnéd, ha veled is beszélnének.”

Bár ez nem teljesen elvetendő gondolat, de mindenképpen elavult.

„Tárgyalj úgy az ügyfeleddel, ahogyan ő szeretné, hogy kommunikáljanak vele!”

Az Apple tudja ezt, és csinálja is

A márka értéke folyamatosan emelkedik. Általában dobogós helyen áll a profittermelésben, technikájukat világszinten irigylik.

EZT A TECHNIKÁT TANÍTJUK MEG A TRÉNINGÜNKÖN.

Eddigi tapasztalataink szerint a tréning hatására min. 10%, de akár 21%-os forgalomnövekedés is elérhető.

Magára ismer?

  • Nagy a nyomás, egyre több időt tölt a munkával, de arányaiban nem nő az értékesítés.
  • Új vevőket kellene szerezni, a meglévő kör nem elég az értékesítési célszámok eléréséhez.
  • Még jobb benyomást szeretne tenni az ügyfelekre, szeretne velük jobban szót érteni.
  • Nem mindig tudja hatékonyan kezelni a vevők kifogásait, tart a lezárástól.
  • Nem tudja jól menedzselni az idejét, állandó időhiányban szenved.
  • Értékesítési vezetőként értékesítési stratégiát kell készítenie, és ehhez jól jönne egy kis segítség.
  • Értékesítési vezetőként nehezére esik a csapatát állandóan lelkesen tartania, szeretné hatékonyabban csinálni.

Miért a Business Drive-ot válassza?

A tréning alatt az értékesítési kollégái ezt a 6 dolgot garantáltan elsajátítják:

  • Hogyan ismerhetik fel az Ügyfél irodájáról, környezetéről, autójáról, öltözködéséről, beszédstílusáról és egyéb jelekből percek alatt, hogy milyen típusú ügyféllel állnak szemben.
  • Milyen a leghatékonyabb tárgyalási kommunikáció.
  • Hogyan lehet a vásárlást gátló mechanizmusokat beazonosítani és feloldani.
  • Milyen vásárlói motivációk, vágyak léteznek, és ezek hogyan fordíthatók a sikeres értékesítés szolgálatába.
  • Ön- és emberismeretre tesznek szert, ami tovább segíti őket értékesítési eredményeik elérésében.
  • Milyen nyerő, konzultatív sales eszközök léteznek.
  • Mik azok a "láthatatlan" eszköztárak, amivel egy tárgyalást pozitívan zárhat. 

Extra: a képzés az Ön igényeire szabjuk!

  • A vezetővel konzultálunk.
  • A véleményvezérekkel mély interjút folytatunk.
  • Feltárjuk a tényeket.
  • Feltérképezzük az iparág friss jellemzőit.
  • Figyelembe vesszük a csoportdinamikát.
  • Számolunk az emberi tényezőkkel.
  • Teszteket vetünk be, az objektivitás érdekében.


Ezt mondták az Értékesítő tréningünkről

laskay-laszlo

„Köszönjük az általatok vezetett képzésre való körültekintő felkészüléseteket, szakmai alaposságotokat, és azt a figyelmet megragadó és fenntartó, tartalmas ismeretet, amit sok-sok gyakorlati példával át tudtatok adni a csapatunknak. Mindezek segítségével kollégáink, tudatosabban, határozottabban, magasabb minőségben lehetnek jelen a mindennapjaikban, a cégünk képviseletében, céljaink elérésében.”

Laskay László
kiemelt ügyfél és területi menedzser, Sága Foods Zrt.

„Hetek óta kattog az agyam azokon, amiket tapasztaltam. Olyan félmondatok, mondatok ugranak be azóta is folyamatosan, amik alapjaiban más megvilágításba helyeznek rengeteg mindent. Biztos vagyok benne, hogy a rengeteg tréning és fejtágítás közül ez volt a leghasznosabb, és tudom, hogy sokat fogok tudni profitálni belőle.”

H. László
kreatív igazgató, média szektor

„Végtelenül hálás vagyok Kingának, amiért visszaadta az önbecsülésem, a hitemet és megmutatta, milyen értékek, jó dolgok vannak bennem, amikre figyelnem kell, a negatív dolgok helyett.”

V. Róbert

„Komoly karrierelakadásom közben léptem kapcsolatba Kingával, hogy segítségét kérjem a helyzet megoldásában. Kinga azonnal megértette a szakmai céljaimat és azonosulni tudott velük. Én pedig profizmusát és tapasztalatát látva teljes mértékben rá tudtam bízni magam a közös munkánk során. Mérföldekkel közelebb jutottam a kitűzött karriercéljaimhoz.”

A. Gábor
telekom szektor

„Kinga ismeri a vezetőket, ezért tudja, hogy mik az elvárásaik és igényeik. Közösen alakítottuk a bemutatkozómat, miket hangsúlyozzak, mitől legyen ütős az interjú. Javaslatokat kaptam a CV átírásához. Életkori helyzetemnek megfelelően ajánlott munkahelyváltási stratégiát. Köszönöm Kingának a közös munkát és a tanácsokat!”

B. Gábor

„A coaching lehetőséget ajándékba kaptam a páromtól, hogy feloldjam valahogyan a problémámat: a következő munkakörömet kerestem, ahol ismét önmagamat adva, motiváltan tudok a kihívásokkal szembenézni. Ezt a célt azóta el is értem: megpályáztam és sikeresen elnyertem a következő pozíciómat. Kinga coachingját mindenkinek ajánlom!"

M. Attila
telekom szektor

„Be tudtam építeni a céges HR folyamatainkba a Kingától kapott testreszabott alkalmazásokat, így mind a kiválasztási, mind az értékelési módszereink sokat fejlődtek.”

K. Csaba
gazdasági igazgató, építőipar

„A tréningnek meglett a gyümölcse, mert gyakorlatilag minden pozíciót fel tudtunk tölteni. Viccesen azt szoktam mondani, hogy hiába van munkaerőhiány Magyarországon, nálunk nincs.”

Keller Zsolt
ügyvezető, Magyar Telekom Partner, Smart Telekom Kft.

„Óriási élmény volt látni, hogy a munkatársak elkezdték egymást ténylegesen, mélyebben is megismerni. Ez felért egy igazi csapatépítéssel. A mélyen gyökerező tűz is előkerült egy-egy kollégából, egyszóval feléledtek, nyitottabbak lettek az emberek.”

A. Gábor
operatív igazgató, média szektor

„Amiben nekem személy szerint legtöbbet adott a tréning az a DISC analízis, igyekszem is használni a mindennapokban. Segít felmérni, hogy a tárgyalópartnereknek mik lehetnek a fontosabb szempontjaik, így gyorsabban tudom abba az irányba terelni a beszélgetéseket, és eredményt elérni."

P. Gábor
sales, építőipar