Értékesítőképzés
ÍGY AD EL AZ APPLE IS: A CSÚCS ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPAT TITKA
Az értékesítői régóta a szakmában dolgoznak, de nem elég hatékonyak? Szeretné, ha többet adnának el, nagyobb értékben? El kell érni a kitűzött sales számokat, a mindennapi teljesítési nyomás ellenére? Új munkatársait szeretné a lehető legrövidebb idő alatt “csatasorba” állítani?
„Beszélj úgy az ügyfeleddel, ahogyan szeretnéd, ha veled is beszélnének.”
Bár ez nem teljesen elvetendő gondolat, de mindenképpen elavult.
„Tárgyalj úgy az ügyfeleddel, ahogyan ő szeretné, hogy kommunikáljanak vele!”
Az Apple tudja ezt, és csinálja is
A márka értéke folyamatosan emelkedik. Általában dobogós helyen áll a profittermelésben, technikájukat világszinten irigylik.
EZT A TECHNIKÁT TANÍTJUK MEG A TRÉNINGÜNKÖN.
Eddigi tapasztalataink szerint a tréning hatására min. 10%, de akár 21%-os forgalomnövekedés is elérhető.
Magára ismer?
- Nagy a nyomás, egyre több időt tölt a munkával, de arányaiban nem nő az értékesítés.
- Új vevőket kellene szerezni, a meglévő kör nem elég az értékesítési célszámok eléréséhez.
- Még jobb benyomást szeretne tenni az ügyfelekre, szeretne velük jobban szót érteni.
- Nem mindig tudja hatékonyan kezelni a vevők kifogásait, tart a lezárástól.
- Nem tudja jól menedzselni az idejét, állandó időhiányban szenved.
- Értékesítési vezetőként értékesítési stratégiát kell készítenie, és ehhez jól jönne egy kis segítség.
- Értékesítési vezetőként nehezére esik a csapatát állandóan lelkesen tartania, szeretné hatékonyabban csinálni.
Miért a Business Drive-ot válassza?
A tréning alatt az értékesítési kollégái ezt a 6 dolgot garantáltan elsajátítják:
- Hogyan ismerhetik fel az Ügyfél irodájáról, környezetéről, autójáról, öltözködéséről, beszédstílusáról és egyéb jelekből percek alatt, hogy milyen típusú ügyféllel állnak szemben.
- Milyen a leghatékonyabb tárgyalási kommunikáció.
- Hogyan lehet a vásárlást gátló mechanizmusokat beazonosítani és feloldani.
- Milyen vásárlói motivációk, vágyak léteznek, és ezek hogyan fordíthatók a sikeres értékesítés szolgálatába.
- Ön- és emberismeretre tesznek szert, ami tovább segíti őket értékesítési eredményeik elérésében.
- Milyen nyerő, konzultatív sales eszközök léteznek.
- Mik azok a "láthatatlan" eszköztárak, amivel egy tárgyalást pozitívan zárhat.
Extra: a képzés az Ön igényeire szabjuk!
- A vezetővel konzultálunk.
- A véleményvezérekkel mély interjút folytatunk.
- Feltárjuk a tényeket.
- Feltérképezzük az iparág friss jellemzőit.
- Figyelembe vesszük a csoportdinamikát.
- Számolunk az emberi tényezőkkel.
- Teszteket vetünk be, az objektivitás érdekében.