Kiknek ajánljuk?
A résztvevő pozitív szemléletváltáson és viselkedésváltozáson megy keresztül. A tudásanyag a gyakorlással beépül, ezzel képessé válik a vezetői problémák eredményesebb megoldására.
A résztvevők önállóan, egyénileg, saját tempóban haladnak 90 napon keresztül.
Kiknek ajánljuk?
Díjtalanul, előfizetés nélkül kipróbálható az online tréning első kihívása egy gyors regisztrációt követően.
„Azért döntöttünk a GamiDrive vezetőfejlesztési szoftver mellet, mert úgy gondoltuk, hogy rendkívül rugalmas és a mai elvárásoknak megfelelő módon hatékonyan tudja fejleszteni a vezetőinket. Ez a várakozásunk egyértelműen beigazolódott, a kollégák abszolút mértékben szerették ennek a szoftvernek a használatát. Nagyon sok olyan konkrét eredményünk született, amelynek kapcsán az együttműködés javult a kollégák között és sok pozitív tapasztalatot meséltek el nekünk a kollégák. Az egész vállalatra és a vezetői rétegre pozitívan hatott."
„Nagyon izgalmas és újszerű dolgot láttunk a Gamidriveban, illetve azt, hogy ez a tanulási mód időhatékony dolog, mivel ki-ki a maga feladatát a saját időbeosztása szerint tudja elvégezni. Nagyon nagyon ajánlom, lelkesek voltak a kollégák és azt gondolom, hogy maga a játék felépítése, mindannyiunknak nagyon hasznos volt, mivel minden modul végén voltak feladatok, könyvajánlók. Számos olyan hasznos információt kaptunk, még a játék mellett, amit minden vezető a saját elakadásának megoldására tudott használni. Nagyon ajánlom, bátran használjátok. Sok hasznos tapasztalatot tudnak a vezetőitek ebből a játékból tanulni.”
Több száz elégedett felhasználó
Elégedettségi mutató (1-5 skálán): 4,3
Minden modul elvégzése után visszajelzést kap, három szempont alapján:
1: Elégedettség: mennyire voltak megelégedve a törzs vagyis a csapata tagjai. A való életben ez egyenlő az elégedettségi felméréssel. Az eredmény megmutatja, hogy mennyire tudta motiválni a munkatársait, jól delegált-e, adott-e visszajelzést, szívesen dolgoznak-e együtt. Ha magas a mutató, könnyebben érik el a kitűzött célokat, és kevésbé tudják elcsábítani az embereit.
2. Minőség: Azt mutatja meg, hogy mennyire volt a munkája során elég precíz és aprólékos.
3. Gyorsaság: Ez a szám azt mutatja meg, hogy döntései mennyire voltak időigényesek.
A döntések mögött bonyolult gráf áll. Ez itt egy döntési gráf részlete!
Az egyes témákat sorban érheti el. Ismételni viszont korlátlan számban tud, 90 nap áll rendelkezésére.
A pontszámait csakis Ön látja, minden modul után. Ha nem elégedett az eredménnyel: játssza újra a modult!
Minden modul után letölthet egy tananyagot, amiben összesen több mint 180 hasznos tudásanyaghoz jut.
Ez az oldal segít abban, hogy az adott témára vonatkozóan kérdéseket tegyen fel önmagának. Ezeket feldolgozhatja önállóan, a többi vezetővel közösen vagy egy business coach segítségével is.
Ez a modul például a krízishelyzetekre készíti fel a vezetőt.
Nem várt események zavarhatják meg a mindennapi munkamenetet, válsághelyzet alakulhat ki, amikor a napi rutinok nem biztos, hogy működnek. A játékban a barlang bejárata beomlik, miközben más gondok is akadnak…
· Játékos, könnyen kezelhető, egyszerű használat
· Hasznos összefoglaló anyagok a modulok végén
· Nem volt időkényszer, bármikor elő lehetett venni
· Nem sablonos munkahelyi téma, mégis jól illusztrálta a munkahelyi szituációkat
· Gondolkodásra késztetett, nem volt mindig egyszerű a válasz
· Összességében nagyon profi kivitelezés
· Kiváló lehetőség tapasztalatok és tudás megosztására
· Hasznos időbefektetés volt
· Minden alkalommal volt olyan hasznos gondolat, amit később használhatok a munkám során
· Felkészült volt a coach
Király-Korcyl Kinga
Vezető és szervezetfejlesztési szakértő, ACC minősítésű nemzetközi business coach
Radics Zsuzsanna
Pszichológus, szociológus,
HRKomm Award
aranydíjas fejlesztő
Péntek Zsófia
Pszichológus, közgazdász,
HRKomm Award
aranydíjas fejlesztő
Király-Korcyl Kinga számos sikeres vezetőfejlesztési projekt megvalósítója, Vállalkozók Országos Szövetsége Budapesti és Pest megyei Regionális Szervezet “Az Év Vállalkozója Díj” nyertese 2022, a GamiDrive vezetői gamifikációs szoftver megalkotója. Egy piackutatás keretei között felmérte a vezetők leggyakoribb és legégetőbb problémáit.
A modulok kialakítása során az összegyűjtött adatokat kiegészítette a saját vezetőfejlesztési tapasztalataival, így a valós igényeket dolgozta fel és hozott rá megoldási lehetőségeket. Eredményorientált, emellett emberközpontú vezetői stílust követ és ajánl.
Péntek Zsófia és Radics Zsuzsanna pszichológusként a gamifikációval foglalkoznak különböző profilú vállalatoknál: például értékesítők motiválásával, vagy akár unalmas kérdőívek helyett játékosított adatfelvétellel.
A Vidanet Zrt.-nél bevezetett gamifikációs rendszerrel HRKomm Award arany díjat is nyertek. A projekt célja az értékesítők motiválása a munkájukban, illetve a hatékonyságnövelés és a kommunikáció fejlesztése volt.
A piaci felhasználás és a tudományos munka határán egyensúlyoznak. Szeretnek játszani és a játékokból ötleteket meríteni, amelyeket a munkájuk során is felhasználhatnak.
Céljuk olyan megoldások létrehozása, melyek rögtön beültethetőek egy vállalat életébe és kutatói szemmel ezek hatásait, befolyásoló tényezőit is jól meg tudják határozni. Folyamatosan követik a nemzetközi kutatások eredményeit és látogatják a témában rendezett konferenciákat.